Tietoa koronavirukseen liittyvistä toimenpiteistämme

Tiedote | Maanantai 30.3.2020, 08:00
Talven 2020-2021 palvelumme ovat nyt varattavissa verkkokaupastamme!

Tiedote | Tiistai 17.3.2020, 15:00

Covid-19-pandemiasta johtuen joudumme perumaan kaikki safaritoimintomme ajanjaksolla 23.3.–31.8.2020. Tarjoamamme palvelut 1.9.2020 alkaen ovat kuitenkin myynnissä normaalisti. Myös talven 2020-2021 palveluita pääsee varaamaan hyvin pian.

Toivomme teille kaikille terveyttä ja hyviä hetkiä rakkaittenne parissa!

Tiedote | pe 13. maaliskuuta 2020, 20:00

WHO on julistanut koronaviruksen pandemiaksi, ja tartunnan riski on määritelty kohonneeksi koko Euroopassa ja muualla maailmassa. Seuraamme Lapland Safarisilla tarkasti THL:n ja muiden viranomaisten antamia ohjeita ja sopeutamme toimintamme niihin. Päivitämme tilanteesta jatkuvasti ajankohtaista tietoa verkkosivuillemme https://www.laplandsafaris.com/fi/tietoa-meista/tiedotepe-1tiedote-koronavirus-tilanteesta.

Olemme tehostaneet erityisesti hygieniaan liittyviä toimenpiteitä kaikissa toimipisteissämme minimoidaksemme erilaisten viruksen leviämisen.

• Yleisten tilojen puhtaanapitoa on tehostettu ja puhdistamme mahdollisia tartuntapintoja säännöllisesti useita kertoja päivässä.
  • Käsidesiä on kaikkien vierailijoiden saatavilla mahdollisimman laajasti
  • Huolehdimme siitä, että THL:n tuorein ohjeistus koronavirukseen liittyen on selkeästi näkyvillä ja vieraidemme saatavilla eri kieliversioina.
  • Henkilökuntamme on ohjeistettu toimimaan tässä poikkeustilanteessa ja informoimaan asiakkaitamme tilanteen kehittyessä.

Lapland Safarisin toiminta jatkuu normaalisti näillä tehostetuilla toimenpiteillä. Pidämme asiakkaamme ajan tasalla tilanteesta ja tiedotamme mahdollisista toimintaamme vaikuttavista muutoksista välittömästi.

Ystävällisin terveisin / Lappimaisin terveisin

Lapland Safaris Oy