Tietoa koronavirukseen liittyvistä toimenpiteistämme

Tiedote | Tiistai 22.9.2020, 12:30

Turvallinen safari kanssamme myös korona-aikana

Koronaepidemia on muokannut tapaamme kohdata ihmisiä ja kokea elämyksiä. Olemme ylpeitä, että kohteidemme ympärillä sijaitseva ainutlaatuinen pohjoisen luonto tarjoaa puhtaan, turvallisen ja ainutlaatuisen ympäristön nauttia upeista elämyksistä. Näiden puhtaiden luontokokemusten lisäksi haluamme turvata sekä vieraidemme että työntekijöidemme turvallisuuden useilla erilaisilla toimilla.

DESINFIOINTI

Käsien desinfiointiaineet ovat asiakkaiden ja työntekijöiden helposti saatavilla, ja niitä on sijoitettu avainpaikkoihin kaikkiin julkisiin tiloihimme.

TURVAVÄLI

Pidämme turvavälin muihin asiakkaisiin ja työntekijöihin 1-2 metriä ja huolehdimme sen toteutumisesta. Tämä varmistetaan myös ohjeistamalla ja ohjaamalla asiakkaitamme palvelutilanteissa. Husky, poro tai kelkkarekeen istumme vain oman seurueemme kesken.

KASVOMASKI

Pukeutumis- ja kuljetustilanteissa, joissa emme voi taata riittävää turvaväliä, on henkilökunnallamme maskin käyttövelvollisuus. Näissä tilanteissa suosittelemme myös asiakkaillemme henkilökohtaisen kasvomaskin käyttöä.

YKSITYISSAFARIT

Safarille vain oman perheen tai ryhmän kanssa? Onnistuu! Suurin osa palveluistamme on nyt varattavissa myös yksityisesti, jolloin safarille lähdette vain sinä, perheesi ja meidän opas.

SAFARIVAATETUS

Asiakaskäytössä olevat kypärämyssyt, villasukat ja muu henkilökohtainen materiaali pestään jokaisen käyttökerran jälkeen, tämä on osa normaalia hygieniakäytäntöämme. Lisäksi safareilla käytettävät haalarit, kengät, kypärät ja kintaat desinfioidaan vetyperoksidi NOCOSPRAY käsittelyllä jokaisen käyttökerran jälkeen.

SAFARI- JA VUOKRAVÄLINEIDEN DESINFIOINTI

Olemme kiinnittäneet erityistä huomiota kaikkien kosketuspintojen desinfiointiin, ja käytössä olevat välineet desinfioidaan aina ennen ja jälkeen käytön.

Lisäpalvelunanne tarjoamme vuokravälineiden toimittamisen sinulle kotiin tai mökille.

RAVINTOLAPALVELUT

Olemme panostaneet entisestään korkeaan hygieniatasoon ohjelmapalveluidemme ravintolapalveluissa. Ravintolatiloja on väljennetty turvavälien takaamiseksi ja yksityisissä tilausravintoloissamme ruokaillaan nyt vain yksi ryhmä kerrallaan.

SUOJAPLEKSI

Safaritoimistojemme vastaanotoissa on suojapleksit vastaanottotiskillä asiakaspalvelutilanteen turvaamiseksi.

HYGIENIATOIMET

Olemme lisänneet kaikkien tilojemme siivous- ja hygieniatoimia. Yleiset tilat puhdistetaan huolellisesti. Kaikki usein kosketeltavat pinnat (esimerkiksi ovenkahvat hissinapit, vesihanat, pöytäpinnat) sekä saniteettitilat puhdistetaan useamman kerran päivässä desinfioivalla puhdistusaineella.

TERVEENÄ VIERAAKSEMME

Haluamme turvata kaikkien vieraidemme sekä henkilöstömme terveyden, joten ethän saavu ohjelmapalveluihimme koronaoireisena. Työntekijöidemmekään ei ole sallittua tulla oireisena töihin. Lisätietoa koronaoireista löydät täältä.

Tiedote | Maanantai 30.3.2020, 08:00
Talven 2020-2021 palvelumme ovat nyt varattavissa verkkokaupastamme!

Tiedote | Tiistai 17.3.2020, 15:00

Covid-19-pandemiasta johtuen joudumme perumaan kaikki safaritoimintomme ajanjaksolla 23.3.–31.8.2020. Tarjoamamme palvelut 1.9.2020 alkaen ovat kuitenkin myynnissä normaalisti. Myös talven 2020-2021 palveluita pääsee varaamaan hyvin pian.

Toivomme teille kaikille terveyttä ja hyviä hetkiä rakkaittenne parissa!

Tiedote | pe 13. maaliskuuta 2020, 20:00

WHO on julistanut koronaviruksen pandemiaksi, ja tartunnan riski on määritelty kohonneeksi koko Euroopassa ja muualla maailmassa. Seuraamme Lapland Safarisilla tarkasti THL:n ja muiden viranomaisten antamia ohjeita ja sopeutamme toimintamme niihin. Päivitämme tilanteesta jatkuvasti ajankohtaista tietoa verkkosivuillemme https://www.laplandsafaris.com/fi/tietoa-meista/tiedotepe-1tiedote-koronavirus-tilanteesta.

Olemme tehostaneet erityisesti hygieniaan liittyviä toimenpiteitä kaikissa toimipisteissämme minimoidaksemme erilaisten viruksen leviämisen.

• Yleisten tilojen puhtaanapitoa on tehostettu ja puhdistamme mahdollisia tartuntapintoja säännöllisesti useita kertoja päivässä.
  • Käsidesiä on kaikkien vierailijoiden saatavilla mahdollisimman laajasti
  • Huolehdimme siitä, että THL:n tuorein ohjeistus koronavirukseen liittyen on selkeästi näkyvillä ja vieraidemme saatavilla eri kieliversioina.
  • Henkilökuntamme on ohjeistettu toimimaan tässä poikkeustilanteessa ja informoimaan asiakkaitamme tilanteen kehittyessä.

Lapland Safarisin toiminta jatkuu normaalisti näillä tehostetuilla toimenpiteillä. Pidämme asiakkaamme ajan tasalla tilanteesta ja tiedotamme mahdollisista toimintaamme vaikuttavista muutoksista välittömästi.

Ystävällisin terveisin / Lappimaisin terveisin

Lapland Safaris Oy